22 dagar kvar

Jag har räknat , & det är 22 skoldagar kvar till mitt sista sommarlov.
Det är mycket som ska hända på dessa 22 dagar vill jag säga!
Alldeles för mycket. Jag kommer drunkna i alla böcker - Kemiboken,
en roman från upplysningen, slutprov i italienska, tyska nationella etc...
Jag kommer ha köpa-studentpresent-panik. 3 veckor kvar..

Jag vill inget hellre än att bara slippa 22 dagar i mitt liv. Jag längtar SJUKT
mycket till sommaren. Mitt sista riktiga sommarlov. Jag vill att det ska bli
speciellt. Men jag tror inte att det kommer bli sådär speciellt. Det är inte
bra att ha höga förväntningar. Men jag hoppas ändå. Peace. / J

image78

Frida i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0